Setiap yang berlaku pasti ada hikmah yang terlalu cantik daripada Dia, yang kadang kala mata hati seorang manusia tidak mampu melihatnya... Bersabar dan teruskan bersabar... Jangan mempertikaikan aturan Allah yang sangat indah kerana Dia Maha Mengetahui dan Maha Penyayang, maka takdir yang tertulis sudah semestinya yang terbaik untuk kita. Insya'Allah...

Tuesday, October 29, 2013

biar aku buat pilihan

assalamualaikum
bukan mudah untuk membuat pilihan. 
bukan semudah a b c atau 1 2 3. 
keputusan dan pilihan di dalam hidup ini mempengaruhi seluruh hidup aku. 
tapi sekurang-kurangnya jika aku yang membuat pilihan ini, andai kata suatu hari nanti aku rasa salah dengan pilihan ini aku akan salahkan diri aku bukan siapa-siapa.
aku tidak ingin menyalahkan orang lain.
 aku tak ingin salahkan ayah, mak, along mahupun kawan-kawan. 
biar aku salahkan diri sendiri
apa yang mampu aku buat ialah 
berdoa agar Allah mendorong aku untuk membuat pilihan yang betul
Insya'Allah



No comments:

Post a Comment

meh la click kejap... (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...